vrijdag 24 mei 2013

Hallo Bento! - Vlinder Goodbyn

Terwijl ik dit aan het tikken ben kom ik erachter dat de andere Bento's waar ik berichtjes over heb geschreven alleen op mijn Engelse site staan... oeps.
En dat terwijl ze zo leuk zijn. Maar niet getreurd, ik zal ze hier ook plaatsen.

Maarrrrrrr, ja, vandaag mocht ik weer een Bento maken, hoera.
Mijn oudste dochter wou dit een tijd lang niet, omdat ze dan anders was tijdens de lunch op school (ze blijft 2 x in de week over)...
Maar dus vandaag mocht ik weer :)

Een andere rede dat ik eigenlijk weer stond te springen was dat ik deze week naar een lezing was geweest over gezonde voeding. De lezing van Richard de Leth, ging over zijn boek Oersterk. En deze paste zo bij mijn opvattingen dat ik er blij van werd. Ik weer zin had om alle juiste gezonde voedingsmiddelen te kopen en voor mijn dochter een Bento te maken.

Vlinder Goodbyn Bento
Ham-kaas vlinder broodje
Baby bel, tomaatjes, worteltjes, komkommer, krentjes en een paar gedroogde abrikozen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten